I samarbeid med Telenor!
Første renn i årets karusell arrangeres tirsdag 2. mars kl. 18.00
Påmelding: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSeM1Sn_FB…/viewform
Karusellen har sin egen Facebook event-side: https://fb.me/e/1bCn59p7d
Det blir 4 karusellrenn i år, og alle som fullfører 3 renn får premie.Årets skikarusell blir preget av Korona-situasjonen, der vi gjør noen endringer for å redusere smittefaren i forbindelse med arrangementet. Følgende gjelder for årets skikarusell:
* Årsklasser fra og med 4 år til og med 13 år.
* Alle får en starttid – og vi må passe på at vi ikke lager unødvendig kø i forbindelse med start. Sjekk din starttid på Facebook siden til Pioner Ski før hvert renn.
* Start og målgang holdes adskilt. Forlat stadion via gang og sykkelsti.
* Ingen tidtaking i år
* Alle går 2 km runden.
* Dessverre ikke saft og bolle ved målgang
* Bare en foresatt pr. deltaker kan være med pr. renn. Alle foresatte må registrere seg ved tråkkemaskingarasjen (på hvert renn).
* Utdeling av startnummer ved tråkkemaskingarasjen
* Betaling for deltakelse er kun mulig på VIPPS (IL PIONER SKI «131940) (når startnummer hentes).
* Maks antall deltakere er 100.
Deltakeravgift kr. 200. Husk generelle retningslinjer for smittevern. Hold avstand og bli hjemme dersom du/dere har symptomer på luftveisinfeksjon.